Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 16/10/2008 @ 20:04 Katje | Jaja, Bumba is hier ook de held. Ik heb ondertussen alle DVD's gekocht en ze worden hier grijs gedraaid. ![]() Ik ga eens rondkijken dan. Ik ga ook op zoek naar een bumba-taart. Ik zal eens alle bakkers in de omgeving afgaan. Alles goed met jullie? |
| 22/10/2008 @ 18:58 LiLLeBi ![]() | Tiny, hoe gaat het bodystylen? Het is hier precies wat stil aan het aan vallen he! ![]() |
27/10/2008 @ 09:19 ![]() | hieper de piep hoera voor Noah! 2 dikke zoenen voor onze lieve vriend! jef en tijs en ook hun mama en papa |
| 27/10/2008 @ 12:23 Tiny | Een gelukkige tweede verjaardag voor Noah!! ![]() |
| 29/10/2008 @ 21:37 LiLLeBi ![]() | Mooie naamkeuze ![]() Dysmatuur betekend simpelweg: te klein en te licht voor de duur van de zwangerschap. Zolang ze verder het maar goed he! |
| 31/10/2008 @ 21:56 LiLLeBi ![]() | Er staat een Halloweengroet op men profiel. |
11/11/2008 @ 12:50 ![]() | Schattig hé, die kleintjes. Liefs, Caro ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Zijn er nog mama's van dysmatuurtjes?

en de week ervoor een deel.ze hebben er dikwijls zo ven die feestpakketjes staan in themas maar nu ook afzonderlijke items van bumba!

en dan moet ze ook op de grote wc gaan zitten. Soms met succes soms niet.