< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Te vroeg geboren » Zijn er nog mama's van dysmatuurtjes?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Te vroeg geboren
Zijn er nog mama's van dysmatuurtjes?
16/10/2008 @ 19:04

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi,

eergisteren en de week ervoor een deel.ze hebben er dikwijls zo ven die feestpakketjes staan in themas maar nu ook afzonderlijke items van bumba!

hier dus ook nen grote bumba fan!

groetjes
evi

Link naar deze reactie
16/10/2008 @ 19:40
LiLLeBi

Ik denk dat Bumba een peuterheld is

Gelijk Superman voor de ouderen en James Bond voor de papa

Wij hebben onze bumba versieringen in de FUN gehaald. In de ene hebben ze meer dan de andere maar ze hebben overal altijd wel verschillende dingen! Elk thema heeft zo zen eigen rekje. Pooh, kabouter plop, piet piraat, mega mindy ...

Er zitten hier een paar jarigen aan te komen he!

Link naar deze reactie
16/10/2008 @ 20:04
Katje

Jaja, Bumba is hier ook de held.

Ik heb ondertussen alle DVD's gekocht en ze worden hier grijs gedraaid.

Ik ga eens rondkijken dan. Ik ga ook op zoek naar een bumba-taart. Ik zal eens alle bakkers in de omgeving afgaan.

Alles goed met jullie?
Link naar deze reactie
17/10/2008 @ 07:53
LiLLeBi

Katje, wij hebben onze bumba ijstaart gewoon in de supermarkt gehaald. Was nog geen 8 euro dacht ik. Is van ijsboerke.

Hier alles ok, moet om 10u naar de kine en daarna komen ze mijn nagels doen. Zoë is naar de creche dus een ik dageje vandaag

Link naar deze reactie
18/10/2008 @ 20:08
Tiny

Online Status Stuur bericht
hey,

Lillebi, Zoë is inderdaad wel verwend geweest. En ik die dacht dat onze Niels al veel had gekregen.
En de speelgoedboekjes beginnen hier ook weer in de bus te vallen.

Ik had bumba vlaggen en piet piraat vlaggen, die had ik meegebracht uit de studio 100 winkel in plopsaland.

Ben deze week begonnen met bodystyling. Het wordt nu echt tijd dat ik iets aan mijn gewicht doe. Ik kan niet blijven zeggen dat het nog van mijn bevalling is.

Groetjes
Tiny

Link naar deze reactie
22/10/2008 @ 18:58
LiLLeBi

Tiny, hoe gaat het bodystylen?

Het is hier precies wat stil aan het aan vallen he!

Link naar deze reactie
22/10/2008 @ 19:26
Kelly

Hallo iedereen,

Eerst en vooral proficiat aan de jarigen. Ben wel een beetje laat maar toch beter laat dan nooit.

Hier is het nog steeds een groot vraagteken hoe we Kenji zijn verjaardag gaan vieren. December is een enorme verjaardagsmaand bij ons en dan nog de feestdagen erbij. Mijn grootvader, vader, een vriend en Kenji verjaren in 15 dagen tijd. En dan nog Kerst, oudejaar (en verjaardag van Kenji) en nieuwjaar. Ik denk gewoon van een kleine taart met zijn gezichtje op te laten maken en dan alle soorten parfait zelf maken. Op mijn werk hebben ze flessen met zo een mengeling en daar kan je verschillende soorten smaken aan toevoegen. Anders is het constant taart eten e. En dan nog een thema. Pff Mijn man haat clowns dus geen Bumba thema. Mijn zus heeft dat trouwens ook gedaan dus kan haar moeilijk nadoen he. Nu heb ik in de supra bazar een thema van Disney gezien (Winny the pooh). Denk nu om dat te doen.

Anders gaat alles hier gewoon zijn gangetje. Ik heb vannacht de hele nacht zitten overgeven. Een buikgriep dus. Ben vandaag en morgen thuis en normaal zou ik tegen vrijdag weer kunnen werken. Hopelijk heb ik nog niemand besmet.

Groetjes

Link naar deze reactie
22/10/2008 @ 19:47
Tiny

het is hier inderdaad stilletjes geweest

het bodystylen valt enorm mee, ik ben nog niet zo heel veel geweest dus echt resultaat heb ik nog niet. Ik kan 's avonds om 8 uur gaan en vermits onze Niels al om 7u30 in zijn bed gaat heeft hij er zelfs geen last van dat ik weg ben.

Vandaag zijn we terug op controle geweest naar de uroloog. Onze Niels heeft enkel nog wat vel teveel dat nog zou gecorrigeerd moeten worden. We mochten kiezen of we het direct lieten doen of we gingen wachten tot hij 5 is ofzo. We hebben gekozen om te wachten omdat hij nog zoveel moet groeien en eens het vel weg is is het weg hé!
We hebben vandaag een brief gekregen van het centrum voor ontwikkeling stoornissen om onze Niels te laten testen hoever het staan met zijn ontwikkeling. We weten nog niet of we zullen gaan, omdat wij niet echt de indruk hebben dat hij 'echt' achterloopt en we niet veel zin hebben om te horen wat hij allemaal niet kan. Pff we zullen wel zien, we gaan er nog eens een nachtje over slapen.

Genoeg over mij, hoe gaat het met jullie?
Kelly, ik hoop dat je snel beter bent.

Groetjes
Tiny

Link naar deze reactie
27/10/2008 @ 09:19

hieper de piep hoera voor Noah!

2 dikke zoenen voor onze lieve vriend!

jef en tijs en ook hun mama en papa

Link naar deze reactie
27/10/2008 @ 12:23
Tiny

Een gelukkige tweede verjaardag voor Noah!!

Link naar deze reactie
27/10/2008 @ 21:36
LiLLeBi

Hieperdepiep hoera!!!!!
Dikke verjaardagskussen!

Kheb verdere uitslagen vandaag!
De resultaten van de test moesten onder de 13 zijn en bij ons zoë is het 2,5
Dus het zijn enkel allergiën en geen ziekten.
Nu moet ik woe terugbellen want onze kinderarts was er vandaag niet. Had een andere en die zei natuurlijk alleen de uitslag.

Maar allez, ik ben gerustgesteld!

Link naar deze reactie
28/10/2008 @ 20:00
Tiny

Lillebi, ik ben blij voor je dat de uistlag goed is. Ik was eens gaan piepen op internet wat die test wou zeggen, ik begreep er niet veel van, maar veel goeds was het niet... dus met de uistlag.
Moeten er nu nog testen gedaan worden voor de allergiën?

Evi, voor jouw knaapje natuurlijk ook nog een gelukkige verjaardag

Groetjes
Tiny

Link naar deze reactie
28/10/2008 @ 21:41
LiLLeBi

Hebben de jarigen een leuke verjaardag gehad?

Ja nu moeten we nog zoeken welke allergie het is.
Maar daar gaan we nog meer uitleg over krijgen.
Ben voorlopig al blij dat die uitslag goed was!

Link naar deze reactie
29/10/2008 @ 19:54
lissytjah

hey lillebi, ik zie net dat jou dochtertje ook zoë heet.
ik ben 1oktober bevallen van een pracht dochtertje. mij zijden ze dat het een dysmaturtje is maar ik weet niet goed wat het is.
zoë woog 2k530 en was 46'5 cm groot. nu op 3weken woog ze 3k280 en was ze net 50cm groot.
kan iemand mij vertellen wat het juist is?

Link naar deze reactie
29/10/2008 @ 21:37
LiLLeBi

Mooie naamkeuze

Dysmatuur betekend simpelweg: te klein en te licht voor de duur van de zwangerschap.

Zolang ze verder het maar goed he!

Link naar deze reactie
31/10/2008 @ 21:56
LiLLeBi

Er staat een Halloweengroet op men profiel.

Link naar deze reactie
01/11/2008 @ 16:34
Kelly

Hallo,

Lillebi gelukkig is de uitslag van de bloedtest goed. Ik had er al veel aan gedacht maar onze laptop is al een tijdje stuk. Een collega van Krist werkt in bijberoep aan computers en hij gaat er naar kijken maar door het vele andere werk moeten we wachten erop. Ben nu bij mijn ouders op de computer.

Proficiat aan de jarigen (ben wel weeral veel te laat maar beter laat dan nooit)

Bij ons gaat alles het gewone gangetje. Kenji heeft er sinds gisteren weer een tandje bij en hij stapt ook mooi achter zo een loopkarretje van vtec. Wel leuk om te zien.

Lissytjah Maak je maar niet ongerust. Als je dochtertje goed bijkomt en gezond is is alles in orde.

Ga nu snel terug naar huis.

Groetjes en tot ?????

Link naar deze reactie
07/11/2008 @ 20:28
Tiny

Hey allemaal,

Lillebi, leuk spookje!!!
Hoe gaat het eigenlijk me het potjesgaan? Ik ben twee weken geleden ook begonnen met onze Niels het te leren. Hij gaat al flink op het potje, maar enkel als ik vraag of hij moet. Hij zegt het zelf nog niet.

Kelly wat rot dat de computer stuk is. Het is pas als hij niet meer werkt dat je merkt hoeveel je hem gebruikt hé!!

Klaartje, hoe gaat het met u en de kleintjes?

Hier is alles ook eigenlijk vrij rustig. Onze niels in nu echt aan het babbelen geslagen. Hij leert elke dag wel een paar woordjes bij.
De 24ste moeten we zijn ontwikkeling laten testen, ik ben eens benieuwd.

Groetjes en een fijn weekend
Tiny

Link naar deze reactie
07/11/2008 @ 23:27
LiLLeBi

Als hij al gaat als je het vraagt is dat een heel goed begin he!
Flink hoor!

Ons Zoë gaat altijd op het potje als ze zonder pamper loopt. Dan is ze heel de dag proper.
Met kleren aan vraagt ze soms van pipi te doen of ze doet soms zelf haar broekje en pamper uit, maar nog niet altijd.
Als ik zeg mama gaat pipi doen zegt ze Sowé ook tc = Zoë ook wc en dan moet ze ook op de grote wc gaan zitten. Soms met succes soms niet.

Nu heeft ze bij ons mama een wcbrilverkleiner gekregen. Nu legt ze diene op de grond, gaat er in het midden instaan en trekt ze die omhoog tot rond haar middel. Ze roept dan Mamaaaaaaa kijk zembad (=zwemband)

Link naar deze reactie
11/11/2008 @ 12:50

Schattig hé, die kleintjes.

Liefs,

Caro

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >