< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » ik wil mama worden...jij ook?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
ik wil mama worden...jij ook?
14/10/2008 @ 10:40
jetje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
he Sientje van harte proficiat!!!!!!!!
lang moeten wachten, maar voor een heeeeel goed doel.
edith hoe gaat het met jou??
stephanie spannend joh, vervelend he die onzekerheid, hoop dat het gauw goed komt.

ik kom net van de huisarts, spiraaltje is er uit.
ging niet zo goed met dat ding, had enorm veel last van vanalles.
nou we zien het wel.
ik word gek van mezelf de wens voor een tweede is nu sterker dan ooit.
en dat maakte de keus om dat ding eruit te halen makkelijker.
tja, manlief wil eigenlij een tweede meer, omdat hij 4 miskramen genoeg vind en bang is dat ik mezelf zo'n pijn doe.
maarja ik kwel me nu ook geestelijk, kevin word 4 gaat in feb, naar school.
bah had nooit gedacht dat ik zo kon zijn, ben normaal zo rustig en weet goed wat ik wil.
maar deze keus valt me zo zwaar.
nou ja maar eens goed babbelen met mijn man, en kijken waar we uitkomen.
zo even genoeg geklaagd, maar ben zo blij dat ik het hier even kwijt kan.

knuf edje

Link naar deze reactie
14/10/2008 @ 10:47

sientje dikke proficiat met je dochtertje geniet ervan !!!

marie proficiat met het meterschap
en beterschap

steph , ik heb elke maand symptomen dus niet te snel gaan hopen, maar het zou wel leuk zijn dat het wel zo is
oei das vervelend die ziekte van je vriend , welke ziekte is het ?

gisteren naar de gyn , we gaan starten met iui zodra mijn regels er zijn maar zonder hormonen , dus gewoon op dag 12 een echo en dan pregnyl voor de eisprong op te wekken en dan de inseminatie

Link naar deze reactie
14/10/2008 @ 11:21
Stéphanie Laloyaux

proficiat sientje! soms gini gedronken?
ook aan de meter, papa en de familie een dikke proficiat.

Mijn vriend zijn vader en grootvader hebben de ziekte van Huntington. Hij heeft er 50% kans op om ze ook te hebben. hij wil het niet weten of hij ze heeft of niet dus als wij kindjes willen zou het eigelijk via ivf en pgd moeten gaan. zo zetten we de ziekte niet verder en is hij niet verplicht van zich te laten testen.
meer uitleg over de ziekte vind je op de site van de huntingon liga. vind het te moeilijk om het zelf uit te leggen omdat ik weet hoe z'n grootvader eruit ziet en zijn vader begint de eerste symptomen ook al te krijgen... heb het er emotioneel heel moeilijk mee.

hier nog steeds het "zwangergevoel" en nog geen te bespeuren...
als ze niet komen vrijdag dan ga ik maandag er nog een testje tegenaan smijten...

groetjes

Link naar deze reactie
14/10/2008 @ 11:23
Marie

Online Status Bekijk profiel
stephanie, de kansen op huntington door te geven zijn niet 50% maar 75% als ik me niet vergis.

Akelige ziekte heb al 2 patienten zo gekend en die zijn vroeg overleden.

Marie

Link naar deze reactie
14/10/2008 @ 14:36
Stéphanie Laloyaux

hey marie,

inderdaad een akelige ziekte. Jeffrey ( mijn vriend) z'n vader heeft alles al op papier laten vastleggen, en als het moment daar is dat hij niks meer zelfstandig kan doen, wordt er euthanasie gepleegd...

ik heb het daar al vaak over gehad met jeffrey maar hij ontwijkt me dikwijls. langs ene kant geef ik hem geen ongelijk, moest ik in zijn plaats zijn zou ik er ook niet willen aan denken. maar ik wil wel weten waar ik sta en wat ik moet doen indien bij hem die ziekte ook uitbreekt. ik heb z'n grootvader nog maar 1 keer gezien. ik was geschokt. ik kan me dus wel goed voorstellen dat z'n vader voor euthanasie kiest als het ook zo ver komt bij hem. die ligt daar maar gewoon. kan niet meer spreken, niet meer zelfstandig eten,... gewoon een plant. ik wil z'n vader zo niet zien aftakelen en jeffrey nog minder. Ik hoop maar dat ze tegen dan een medicijn of operatie hebben... ben nu eindelijk gelukkig, nu wil ik dat niet laten afpakken door een k*t-ziekte!

soit, voor de rest alles goed. Milan gaat op 3 november voor het eerst naar school! ik en jeffrey gaan samenwonen begin november en op 2 december ben ik officieel gescheiden! allemaal goed nieuws dus en dingen om naar uit te kijken. m'n zus bevalt eind december/begin januari van haar tweede spruit, m'n ma wordt 50 dus er gaat wat afgefeest worden de komende maanden.

zouden jullie dat zien zitten om thuis te bevallen in zo'n zwembad met een vroedvrouw? ik zou da wel eens willen doen aangezien mijn ziekenhuisbevalling wat tegen gevallen is

groetjes

Link naar deze reactie
14/10/2008 @ 17:13
SMDJ

hey iedereen

stephanie wat jammer van de ziekte van je vriend he

marie bedankt he en jij een dikke proficiat met je meterschap he

sientje proficiat met je meisje geniet ervan he

jetje beter zo dat je spiraaltje eruit is als je u er niet goed bijvoelt he

groetjes stephanie en Daphné

Link naar deze reactie
14/10/2008 @ 22:41

steph , zeker moeilijk deze situatie

amai milan al naar school , gaat toch snel hé

ik zou graag thuis bevallen en in een bad maar mijn man is veel te ongerust daarvoor en tja dan heb ik ook niets aan hem hé

Link naar deze reactie
15/10/2008 @ 13:26
Marie

Online Status Bekijk profiel
Marijke, je kan ook in het ziekenhuis in bad bevallen hoor

Link naar deze reactie
18/10/2008 @ 23:10
Sientje

Mijn bevallingsverhaal van Naomi.

Maandagavond(13/10) begonnen met last te krijgen maar niet de moeite af en toe wat pijn maar dat was het. Ik ben gewoon gaan slapen. Om half 1 wakker geworden omdat mijne man kwam slapen. Toen is de pijn echt begonnen maar er zat nog veel tijd tussen. Een kwartier later gebeld naar mijn meter om te komen babysitten op Inès. Om 1u waren ze in leuven en tegen half 2 naar de kliniek vertrokken. De weeen deden meer zeer dan bij Inès en zaten ook in mijn rug. Er zat op dat moment nog veel tijd tussen mijn weeen. In de kliniek had ik toch al 8 cm opening. We hebben nog zitten lachen in de kliniek en ik had het idee dat ik veel te vroeg daar was. Op een bepaald moment moest ik overgeven en ik draai mij op mijn zij en mijn water breekt. De gyn was toen reeds opgebeld en ik mocht naar het bevallingskamer. Toen ik in die stoel lag zijn mijn buikweeen totaal verdwenen en die in de rug bleven. De vroedvrouw zei tegen mij wanneer er een wee kwam en wanneer ik moest persen want die voelde ik niet meer in mijn buik. Zij voelde aan mijn buik. Op een gegeven moment was alles stilgevallen en de gyn grapte dat hij terug naar huis ging. Maar om 2.55 is mijn prinsesje geboren. ze noemt Naomi en weegt 3920gr en is 51 cm.
Hier was het dus ook een snelle bevalling.
Ze was het vierde kindje dat die nacht geboren is. De vroedvrouw was die nacht stikop want de 4 kindjes waren redelijk kort op elkaar geboren en normaal is het daar 1 of 2 kindjes per nacht.

Ook heb ik geen knip gehad of geen scheur gekregen. Vandaag was ik de enige op de gang die niet gescheurd of geknipt was en alles lag vol.

Ook zijn we de laatste dag Inès kwijt geraakt op de materniteit. We hadden voor de verpleegsters pralines gekocht en Inès had van de verpleegster er een gekregen. Toen we onze spullen voor de lift aan het zetten waren om naar huis te gaan was ze Inès verdwenen. Echt weg kon ze niet zijn want de liften waren toen. zat madam terug bij de verpleegsters en had een nieuwe praline afgebedelt.

sientje

Link naar deze reactie
19/10/2008 @ 17:28
Edith

Hey Sientje (en hubbie)

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Naomi. Ines heeft er vast een heel mooi zusje bij.....
Een mooi bevallingsverhaal, daar wil ik wel voor tekenen...

Ik hoop dat alles in huize Sientje nu voorspoedig gaat. Ook Marie van harte gefeliciteerd!

Liefs,

Edith

Link naar deze reactie
19/10/2008 @ 20:46
jetje

sientje van harte proficiat!!!!
mooi verhaal hoor, gelukkig alles goed.
ben jaloers hoor.
geweldig 2 dochters, en wat een schatje ook he je oudste, die vond het maar wat leuk bij de verpleegsters, slimmerd.
heel heel heel veel geluk en gezondheid gewenst.

en edith alweer 28 wkn tjee de tijd vliegt, hoop voor jou ook een snelle en makkelijk bevalling zodat je lekker thuis kunt geniet van je wondertje.
hoe vind je zoontje het allemaal?

liefs van mij

Link naar deze reactie
20/10/2008 @ 10:27
SMDJ

hey iedereen

sientje proficiat en vat een vlotte bevalling zeg
ja ines zal die verpleegster inderdaad leuk gevonden hebben he

edith inderdaad je gaat snel zeg al 28 weken amai nog even en u kindje is er ook al

hier alles goed onze meid doet het goed ze en het is zo een brave

Link naar deze reactie
20/10/2008 @ 18:59
jetje

smjd wat een meid zeg, mooie bos haar al.
joh zul jij trots zijn.
en wat fijn dat ze zo makkelijk is, heerlijk.
nou lekker genieten hoor, want ik vond het altijd zo raar klinken als mensen zeiden voor je het weet zijn ze groot.
maar joh Kevin word alweer 4, het klopt dus echt.
de tijd vliegt voorbij met die ukken.

edje

Link naar deze reactie
20/10/2008 @ 20:41

sientje, amai zo'n vlotte bevalling !
geniet van je gezinnetje !

Link naar deze reactie
20/10/2008 @ 20:44
Marie

Marijke,

je begint naar je NOD te gaan,nu is het jouw beurt
Link naar deze reactie
21/10/2008 @ 11:33
SMDJ

hey iedereen

marijke inderdaad

jetje inderdaad vind ook dat ze vlug verandert en groot word ze amai kevin al 4

Link naar deze reactie
21/10/2008 @ 18:43

sinds vandaag weer steken in onderbuik en klein beetje bruinverlies
we zullen zien hé

Link naar deze reactie
24/10/2008 @ 10:22
Stéphanie Laloyaux

en Marijke?

te zien of niet?

nog 3 dagen en wij mogen naar het ziekenhuis voor ons eerste IVF-consult. spannend...

groetjes, Steph

Link naar deze reactie
24/10/2008 @ 11:03

wij starten op 3 november met iui

Link naar deze reactie
24/10/2008 @ 11:55
SMDJ

marijke en stephanie spannend zeg

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]