< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » Wie ook uit 1977

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
Wie ook uit 1977
13/10/2008 @ 13:15
Daan

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ha Poekie, pfff gelukkig dat alles goed blijkt te zijn is wel even schrikken zeg!!!!

Het is hier rustig zeg.........

liefs Daantje

Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 14:23
Poekie

ja van ons oudje mag je zoveel niet verwachten hoor. tegen dat we met ons looprekje aan onze pc zijn en we ons dan herinneren hoe we dat ding moeten opgestarten....

Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 14:42
Liselore

Online Status Bekijk profiel
Poekie, al een beetje bekomen van de schrik? Jeetje dat is ook wat.

Dat het hier zo rustig is, zalhet mooie weer wel doen.
Ik heb vandaag al in de tuin gewerkt, de dorre bloemen gesnoeid, de ramen gezeemd. Het lijkt wel voorjaar.

Ik krijg er gewoon de kriebels van

Liefs Liselore

Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 18:03
Dais

Hi meiden,

Heerlijk weer! Ook zo aan het genieten?

Ik maak me een beetje zorgen. Heb ook al een topic geplaatst en wil het hier ook nog even vragen. Als dat mag.

Uiteraard weet ik dat mijn lichaam heel erg aan het veranderen is door de zwangerschap maar toch zit ik ergens mee.

Mijn borsten zijn van een C cup naar een flinke D cup gegaan en ze voelen nu anders aan van binnen. Ik voel heel veel bobbels en hobbels die er eerst niet waren (aan beide kanten maar soms aan de linkerkant meer). De zijkanten doen ook veel pijn. Aan die kant is mijn tepel ook kleiner (al jaren maar toch). Het doet ook pijn als ik mijn borsten controleer.

Herkennen jullie dit?

Liefs en thanks.

Link naar deze reactie
14/10/2008 @ 08:02
Poekie

eigenlijk herken ik dit niet. Die van mij zijn wel groter maar de tepels zijn ook gewoon meegegroeid en van bobbels is geen sprake.
Draag je de juiste maat van BH want te klein BH's kunnen ook pijn veroorzaken.
Vraag het eens aan de gyneacoloog.

groetjes

[Laatst gewijzigd door Poekie - 14/10/2008 @ 09:46] - Link naar deze reactie
14/10/2008 @ 12:44
An

Dais, ik had ook pijnlijke borsten, vooral aan de zijkanten. die bobbels en hobbels kunnen misschien wel je melkklieren zijn, maa zeker ben ik niet.Misschien eens vragen aan de gyn?

Mijn mooie boezem is aan het slinken da's nu iets wat ik wel wou houden.

Voor de rest gaat het hier zeer goed!

Groetjes

Link naar deze reactie
14/10/2008 @ 13:30
Poekie

Ann: ik vind het zo'n koddige foto van 't kleintje, met haar armpjes zo in de lucht. Net of ze zo teken doet: ik geef me over

Link naar deze reactie
14/10/2008 @ 20:21
nele

Ach kijk daar, zelfs onze cynische Poekie smelt bij het zien van een schattige baby ... er is nog hoopvoor vomiertje
grapjeu! hoe doet vomiertje het tegenwoordig?

ik ben een beetje Ik ging net bij mijn gyn mijn dossier ophalen om mee te nemen naar het UZ. mijn gyn werkt in een groepspraktijk met nog 2 andere gyns. Vorig jaar was ik door omstandigheden eens bij een andere terechtgekomen,en die was toen zo lomp geweest dat ik was beginnen huilen. Die was mij de vrouwelijke cyclus aan t uitleggen alsof ik 5 was ofzo!! Heeft die troela in mijn dossier geschreven "zeer emotioneel, psych aangeraden, wil niet" !!!! d'uh!!!! en dat noemt zichzelf "fertiliteitsarts" ze had mij dat idd aangeraden maar ik had toen gezegd "nee, ik praat wel met mijn man hoor!"
ik hoop dat de docs in het UZ beter zijn
Link naar deze reactie
15/10/2008 @ 08:03
Poekie

Amai Nele was een lompe koe was dat?!!!! Mág je ook even emotioneel zijn ja!! Pf trek je dat mens niet aan. Als ze iedereen die eens over zijn toeren is naar de psychiater sturen dan gaan die arme mensen ook wel zwaar overwerkt zijn!!

Ja ik ben helemaal aan het veranderen in plaats van een cynische harde tante ben ik zo'n sentimenteel ding aan het worden!! gelukkig heb ik nog regelmatig drama queen buien en anders zou ik toch wel ongerust worden hoor!!

groetjes

Link naar deze reactie
15/10/2008 @ 09:51
nele

hallo,

ja ik heb gisteren mijn dossier nog eens grondig bekeken (ik heb er trouwens nog 25€ administratieve kosten voor moeten betalen! onnozelaars, om die papierkes samen in een enveloppe te steken)
bij het onderzoek van mijn man zijn zaad stond er "geringe beweeglijkheid" Toen ik om die uitslag ging had ze dat gezegd maar dat het nog binnen de grenzen van "normaal" was. Tja, ik ben daarna toch nog eens zwanger geraakt dus t zal wel ok zijn zeker.
Nog een weekje, toch wel spannend, ik heb die dag verlof genomen, lijkt mij het beste.

Alles goed met alle zwangeren en bijna-zwangeren hier?
Thrallgi, hoe is het met de vingertjes?
Link naar deze reactie
15/10/2008 @ 10:21
Liselore

Dais, heb je al navraag gedaan bij de arts. Ik zou het zeker doen, nu maak je je gek door te piekeren en je arts kan je waarschijnlijk zo antwoord geven.

Nele, lullig voor je als voor labiel wordt uitgemaakt, terwijl je op dat moment gewoon ff knakt. Ja sommige, weten precies hoe ze je niet moeten benaderen. Je zou ze op cursus BEJEGENING sturen. Zij vertelde je op dat moment iets waar je niet op zit te wachten.
Juist wat je zegt, ondanks de 'geringe geweeglijkheid' ben je al zwanger geweest, dus dat werkt wel...
Succes volgende week, op welke dag moet je? (ik ben het vergeten)

Hahaha, Poekie, die hormonen. Het doet toch wat met je.

Ik heb ook last van mijn hormomen, ben gister naar de dietiste geweest en ben gewoon 2.5 kg aangekomen. Daar zit ik toch niet op te wachten. Ik ben al zolang bezig, en was 40 kg kwijt, nu dus niet meer maar 37,5. En dat allemaal door de Clomid en de Pregnyl.
Als het nu maar eens ergens goed voor is.
Laatst schreef ik nog dat ik al een week last had van mijn onderbuik, krampen, zwaar gevoel.... Sinds gister niet meer. Wat heeft dat te betekenen.
We wachten maar gewoon af....

Hoe gaat het met de rest?

Liefs Liselore

[Laatst gewijzigd door Liselore - 15/10/2008 @ 10:22] - Link naar deze reactie
15/10/2008 @ 13:50
Daan

Zo Nele, die vrouw had ik dus niet meer tegen het lijf moeten lopen wat een b***h zeg, komaan zeg je eerst behandelen als een kind en vind ze het gek dat je emotioneel bent, volgens mij is er maar iemand die naar de psych moet en dat is zij

Gisteren naar de vk geweest en alles was goed alleen konden ze niet voelen hoe ons meisje lag (zucht) ze was al aan het indalen de vorige keer en er was maar een kleine kans dat ze weer zou draaien maar nu weer aan het twijfelen, dus over 2 weken maar hopen dat ze het wel kunnen voelen.............

liefs Daantje

Link naar deze reactie
15/10/2008 @ 15:36
Poekie

Hey Daan
Ik let nu pas op je uitgerekende datum. Ik zou je wel aanraden om 2 dagen vroeger te bevallen: nl. op 05/12 want het is bewezen dat mensen geboren op 5/12 enórme lieve, stralende persoonlijkheden zijn die de perfectie benaderen.
Dus misschien kun je de bevalling laten inleiden, het is het echt waard hoor .....

Link naar deze reactie
15/10/2008 @ 16:44
Dais

Poekie ben jij soms jarig op 05-12 ;-)

Meiden mijn borsten doen wat ze moeten doen kennelijk. Ik heb twee vriendinnen die in het ziekenhuis werken (erg handig) en dus ben ik alweer rustig, zeker toen ik een topic had geplaatst en veel reacties kreeg. (ja Daisje en hormonen is soms paniek haha).

Nele wat een domme lompe trien zeg. En ook nog geld betalen. Bah. Je zou haar zo over die balie etc. trekken. (ik leef me in nu gna gna gna, geef het adres maar even ik heb veel energie vandaag ondanks dat ik me moe voel, tja)

Hoe is het met de rest?

Daantje spannend man het is bijna zover. Ik ben bijna jarig (zucht).

Liefs

Link naar deze reactie
16/10/2008 @ 08:54
Poekie

Hoe kom je daar nu bij Dais maar idd toevallig ben ik ook jarig op 5/12......

Hier weer zo klote. weer bloedverlies toen ik opstond. niet veel hoor maar ik weet weer niet wat ik moet denken.
Ik wil echt niemand tegen de borst stoten hoor maar als het mis moet gaan dan moet dan in de eerste 10 weken of zo niet meer op de moment dat je buik al dik is dat je het verdomme al voelt bewegen.
Ik weet het gewoon niet meer......

Link naar deze reactie
16/10/2008 @ 10:48
thrallgi

Pff Poekie, nee ik begrijp wat je bedoelt.Die eerste weken een miskraam krijgen is heel erg pijnlijk maar het is nog een stuk objectief dat je weet da je zwanger bent he, maar idd moest het nu verkeerd lopen dan is het meteen een andere zaak als je zoveel verder in je zwangerschap bent.Ik hoop dat het gewoon een teken is dat je rustig aan moet doen, dat er niets met de baby aan de hand is.

Link naar deze reactie
16/10/2008 @ 12:14
Daan

Ik wil echt niet op 5-12 bevallen hoor haha een sinterklaas cadeautje....nee ik vind 22-11 mooi!

Poekie, jeetje snap dat je ongerust bent! is het nog helder bloed? hoop zo dat alles gewoon goed is meid!

liefs daantje

Link naar deze reactie
16/10/2008 @ 12:16
Daan

En Dais, zie je op tegen je verjaardag?, hoe oud wordt je dan????
Ik heb het niet gevierd dit jaar, niet groot in ieder geval en voel me echt 30 ipv 31 nu haha

liefs Daantje

Link naar deze reactie
16/10/2008 @ 12:24
Liselore

Poekie, wat moet ik zeggen.... Ik denk aan jullie.

Schatjes, wat maken jullie druk om je leeftijd, als iemand dat mag dan ben ik dat wel. Ben al 35........ Maar ik voel me ergens in de 20. Ben jong van geest. Hahahaha.

Helpen jullie mij met duimen...

Link naar deze reactie
16/10/2008 @ 15:18
thrallgi

Tuurlijk liselore, ik vollenbak spannend

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >