Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
15/10/2008 @ 18:48 ![]() | Margrethk een hele dikke proficiat met je flinke zoon Nick ![]() |
15/10/2008 @ 19:36 ![]() | @bettina spannend meid, hopelijk mag het snel doorzetten @evelyne dank je meis! alles goed met je? liefs ![]() |
16/10/2008 @ 13:55 ![]() | hoi Meiden, ook kim is inmiddels bevallen gisteren van haar Ninakim heel erg gefeliciteerd meis ![]() geniet ervan samen met wim en nora![]() |
| 16/10/2008 @ 14:35 coraal ![]() | Hoe zal het Sarina vergaan ,die zou toch vandaag het ziekenhuis ingaan en vandaag of morgen de keizersnede...spannend... liefs coraal |
| 16/10/2008 @ 19:06 | Kim: Van harte gefeliciteerd met je meisje!! Lekker genieten meid! Coraal: Morgenvroeg om half 8 moet ik me terug melden en om kwart voor 10 gaan ze de ks uitvoeren! Ben heel erg benieuwd hoor. Hopelijk kan ik vannacht nog wat slapen zodat ik wat uitgerust ben morgenvroeg anders word ik gek denk ik haha. Zou het liefst een slaappil pakken en morgenvroeg pas wakker worden dan gaat het lekker snel maar ja dat zal wel niet gebeuren haha. Bettina: Jaaaa ook daar vorderingen ! Misschien beval je wel gezellig samen met mij hihi. ik duim voor je hoor! Groetjes Sarina. |
16/10/2008 @ 21:10 ![]() | sarina heel veel succes morgen meis ![]() |
| 17/10/2008 @ 09:51 coraal ![]() | Als er geen spoed tussen is gekomen,word Sarina nu geholpen , spannend hoor!!! liefs coraal |
| 19/10/2008 @ 02:04 coraal ![]() | Ik vermoed ook dat hier wat gaande is dames ,erg spannend...tot horens liefs coraal |
19/10/2008 @ 11:22 ![]() | @holly gefeliciteerd met je dochtertje fleur leuke naam![]() @coraal spannend meis hopelijk heeft het doorgezet ![]() |
20/10/2008 @ 09:48 ![]() | @coraal je zal wel bevallen zijn aangezien je niet meer ben geweest hoop snel wat te horen van alle nieuwe mama's ![]() ![]() |
| 20/10/2008 @ 19:33 | Hallo allemaal ! Hier is het allemaal goed gegaan vrijdag! Mijn meisje is vrijdag om 9:46 geboren. Woog 3.215 en 50 cm lang... En haar naam is Romy ! Coraal: Zet hem op meid! Als je al niet bevallen bent! Groetjes ! De rest lees ik nog wel bij... |
< vorige pagina | volgende pagina >

wie ook uitgerekend rond 18 oktober??

zijn hopelijk mogen jullie ook snel bevallen! en dus ook snel gaan genieten van jullie kleintjes
maar lang kan het niet meer duren.

.
,maar goed we zijn weer een nachtje verder...
, geniet ervan!
.
Nina