< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Oktober 2008-Club » wie ook uitgerekend rond 18 oktober??

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Oktober 2008-Club
wie ook uitgerekend rond 18 oktober??
15/10/2008 @ 18:20

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey meiden,
ik zie dat er nog veel zijn hopelijk mogen jullie ook snel bevallen! en dus ook snel gaan genieten van jullie kleintjes maar lang kan het niet meer duren.
Ik ben inderdaad bevallen van mn zoontje nick ik heb het bevallingsverhaal op mn profiel gezet! Ik kom snel weer meekletsen hoor maar ben erg moe en kan me moeilijk concentreren liefs

Link naar deze reactie
15/10/2008 @ 18:39
Bettina

Hey,

ik kom net van de gynaecoloog si. Toch niet voor niets afgezien afgelopen dagen:

Heb ondertussen 2 cm opening en een verweking van de baarmoederhals. Ze voelde zelfs het hoofdje al een beetje, dus dat betekent natuurlijk dat het een beetje gezakt is :o).

Die pijn dat ik voel in mijn rug en buik dat het menstruatiegevoel geven, zouden dus degelijk weeën zijn. Dus het is stilletjes aan op gang aan het komen. Hopelijk duurt het nu niet lang meer, maar we blijven met beide voetjes op de grond staan hoor!

En dan nog beetje goed nieuws. Ik moest vorige week bloed laten nemen om na te gaan of ik epidurale mag krijgen (zou te maken hebben met de bloedstolling) en ik mag het degelijk krijgen. Dus daar ben ik wel blij om!

Zo, een tevreden meisje :-)

groetjes en succes aan allen nog

Link naar deze reactie
15/10/2008 @ 18:48

Margrethk een hele dikke proficiat met je flinke zoon Nick

Link naar deze reactie
15/10/2008 @ 19:36

@bettina spannend meid, hopelijk mag het snel doorzetten
@evelyne dank je meis! alles goed met je? liefs

Link naar deze reactie
15/10/2008 @ 20:58

Ja hoor hier alles dik in orde.
Ik heb naar je foto's gekeken en het is weer een pracht van een bolleke hé.
Ik zou zeggen doe zo voort.
Nee, grapje.
Geniet van je twee schatjes en ik volg je hier af en toe eens.
Vele groetjes Evelyne

Link naar deze reactie
16/10/2008 @ 06:44
Bettina

Hey goeiemorgend allen,

t'was weer super vroeg vandaag pfft. Vandenacht bijna niet geslapen, altijd maar draaien en keren pfft. Uiteindelijk om 5 uur klaarwakker maar toch blijven liggen in de hoop dat ik terug in slaap zou vallen. Njah niet dus. Om 6 uur voel ik zo een enorme natte onderbroek. Ik dacht zou het zijn dat m'n water gebroken is? Maar t'was niet zoveel vocht dat ik verloren was. Ik naar de wc om is te gaan kijken en t'waren allemaal witte slijmen met wat bloed. Dus dat zal de slijmprop wel zijn dat ik verloren ben. Der zijn echt vorderingen an't inkomen en ik ben er wel blij om hihi. Hopelijk duurt het allemaal niet zo lang meer.

Alez, een vermoeide maar toch een gelukkige Bettina

groetjes

Link naar deze reactie
16/10/2008 @ 08:46
coraal

Online Status Bekijk profiel
Hey Bettina,hier een goeie nachtrust gehad, fijn dat je vorderingen ziet,ik heb nooit echt een slijmprop verloren dus zit daar ook niet echt op te wachten, wel veel afscheiding/slijm,maar goed we zijn weer een nachtje verder...
s'morgens voel ik me nog het best , s'avonds voel ik me altijd zo slecht ,dat komt door de zuurbranden, ook kan ik niet meer lekker zitten ben niet zo heel lang en het kind is al helemaal ingedaald, maar toch zit het nog tegen m'n ribben en borst...vind de laatste loodjes toch wel echt afzien worden nu..

liefs coraal

Link naar deze reactie
16/10/2008 @ 13:04
Tama

Dag allemaal

Proficiat aan de kersverse mama's , geniet ervan!

Ik loop hier ook nog altijd rond. Maandag naar de gynae geweest, onze dochter is blijkbaar aan 't indalen (ze kon goed aan het hoofdje blijkbaar), maar net als vorige week nog steeds 1,5 cm opening. Niet te voorspellen of ze vroeger zal komen of niet dus. Sinds enkele dagen ook duidelijk meer last bij zitten en stappen, dus van mijn part mag ze vandaag komen. Maar dat moet ik jullie niet vertellen natuurlijk.

Coraal, bij mij zelfde verhaal ... voel het beneden heel goed zitten en tegelijk ook in mijn maag en ribben. Ik vrees dat we allebei een kindje hebben dat graag plaats inneemt .

Bettina, bij jou zit het er echt aan te komen nu he, heel veel succes!

Kim, hoe is 't met jou?

Ik hoor jullie hier bezig over de verweking van de baarmoederhals, daar heeft mijn gynae nog niet van gesproken eigenlijk, ga er maandag ook eens naar vragen.

dikke bees,
Een ongeduldige toekomstige mama

Link naar deze reactie
16/10/2008 @ 13:55

hoi Meiden,
ook kim is inmiddels bevallen gisteren van haar Nina
kim heel erg gefeliciteerd meis geniet ervan samen met wim en nora

Link naar deze reactie
16/10/2008 @ 14:35
coraal

Hoe zal het Sarina vergaan ,die zou toch vandaag het ziekenhuis ingaan en vandaag of morgen de keizersnede...spannend...

liefs coraal

Link naar deze reactie
16/10/2008 @ 18:32
Natje

Online Status Stuur bericht
Dag mama's in spe

Bij iedereen blijkbaar hetzelfde!! We lopen allemaal op zijn einde en we willen onze bebe maar al te graag in de armen houden.

Ik vraag me soms af of ik meer schrik moet hebben voor de bevalling of de onzekerheid wanneer de weeën gaan beginnen of het water zal breken.

Heb ook weer meer last van witverlies.
En stampen dat hij kan, ik denk dat hij soms niet weet waar eerst te stampen.
Moet morgen op controle, ben benieuwd!!
Van mij mag onze zoon komen, meer dan welkom!!!

Succes allemaal!!

Nathalie

Link naar deze reactie
16/10/2008 @ 19:06

Online Status
Kim: Van harte gefeliciteerd met je meisje!! Lekker genieten meid!

Coraal: Morgenvroeg om half 8 moet ik me terug melden en om kwart voor 10 gaan ze de ks uitvoeren! Ben heel erg benieuwd hoor. Hopelijk kan ik vannacht nog wat slapen zodat ik wat uitgerust ben morgenvroeg anders word ik gek denk ik haha.

Zou het liefst een slaappil pakken en morgenvroeg pas wakker worden dan gaat het lekker snel maar ja dat zal wel niet gebeuren haha.

Bettina: Jaaaa ook daar vorderingen ! Misschien beval je wel gezellig samen met mij hihi. ik duim voor je hoor!

Groetjes Sarina.

Link naar deze reactie
16/10/2008 @ 21:10

sarina heel veel succes morgen meis

Link naar deze reactie
17/10/2008 @ 09:51
coraal

Als er geen spoed tussen is gekomen,word Sarina nu geholpen , spannend hoor!!!

liefs coraal

Link naar deze reactie
18/10/2008 @ 21:19
Holly

Dag dames,
Maandag ben ik bevallen (via keizersnede) van ons dochtertje Fleur. Ze is geboren om 14u46 woog 3030 gr en 47.5 cm groot, een klein prinsesje dus. Alles gaat goed met haar, wel een beetje moeite gehad met de voeding. We zijn sinds vandaag thuis (mocht een dag vroeger naar huis) en dat is toch wel ff wennen hoor.
Foto's volgen nog.
Aan alle dames die nog moeten bevallen, veel succes

Link naar deze reactie
19/10/2008 @ 02:04
coraal

Ik vermoed ook dat hier wat gaande is dames ,erg spannend...tot horens

liefs coraal

Link naar deze reactie
19/10/2008 @ 11:22

@holly gefeliciteerd met je dochtertje fleur leuke naam
@coraal spannend meis hopelijk heeft het doorgezet

Link naar deze reactie
20/10/2008 @ 09:48

@coraal je zal wel bevallen zijn aangezien je niet meer ben geweest hoop snel wat te horen van alle nieuwe mama's

Link naar deze reactie
20/10/2008 @ 19:20
Tama

Hey dames

Weer ff geleden, maar ben er weer ... en nog niet bevallen

Wie is er nog ongeduldig aan het afwachten?

Ik vandaag op controle geweest, alles nog in orde. Nog altijd zelfde opening, wel goed ingedaald. Als ze deze week niet komt ga ik maandag sowieso binnen. Sinds vorige week veel last bij het stappen en zitten, dus zal er niet kwaad voor zijn.

Groetjes
Tama

Link naar deze reactie
20/10/2008 @ 19:33

Online Status
Hallo allemaal !

Hier is het allemaal goed gegaan vrijdag! Mijn meisje is vrijdag om 9:46 geboren. Woog 3.215 en 50 cm lang... En haar naam is Romy !

Coraal: Zet hem op meid! Als je al niet bevallen bent!

Groetjes ! De rest lees ik nog wel bij...

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >